Uvanlig interessant og drepende alminnelig

Ting har skjedd. Ting pleier å skje og det har de altså gjort med meg. Ganske mange av dem også så jeg har ikke sans for detaljer i denne stund, men noe ramme skal jeg gi.
Så, jeg har fortsatt mitt liv i Kungälv og hatt den mest lærerike ferien jeg noen gang har hatt. Foto har blitt noe mer enn da jeg og Elise fniste oss igjennon.  Nå er det noe jeg tenker på gjevnlig og ser motiver rett som det er. Jeg vet hva ISO og blendare (som jeg har lært heter blenner) er og skjønner hvordan jeg skal manipulere kamerat til å gjøre det jeg vil. Heh, makt. Det er en god følelse å kjenne at det går fremover og at jeg blir flinkere. På samme måte som jeg går fremover på andre måter. Jeg føler meg bedre nå enn hva jeg gjorde i november da jeg fikk permisjon fra Oslo By Steinerskole. Jeg har fått nye venner, erfaringer og syn på ting og det er definitivt til det bedre. Jeg savner å blogge, jeg har hørt at jeg er både uvaling interessant og drepende alminnelig så det bør være motivasjon nok. Men hvem har egentlig tid til det i dagens samfunn.  Jeg er ikke lagd av penger og har derfor begrenset med tid. Selvom jeg tror det er en god måte å de-briefe meg selv på.
Nå er jeg snart ferdig med mitt halve år i Kungälv (føles det som i alle fall) og snart skal jeg begynne på videregående igjen. For jeg greide å ta en avgjørelse tilslutt på hvor jeg skulle går videre og endte med å søke på Elvebakken.. hmm.. vi får se. Jeg prøver å ta en dag av gangen, men jeg er ikke 100% kurert for flink-pikesyndromet. I helgen var jeg i alle fall flink og levde i nuet. Jeg var spontan og hadde det rett og slett herlig, på tross av konsekvensene.

Det er vår, det går mot lysere tider og jeg har fått fregner. Takk Gud for det.

(og så har jeg vært på burlesquelaiv)
Oslotur nr 2 022

Dette innlegget ble publisert i Laiv, Skole, Vår og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Uvanlig interessant og drepende alminnelig

  1. elise sier:

    Pus❤ gleder meg til fredag!

Legg igjen en kommentar

