Montere bilder.. har man ikke folk for sånt?

For noe dritt. Herregud jeg tror jeg gir opp snart.
Det å endelig få bildene konkret er veldig kult og alt, men for et herk å få dem slik man ser det for seg i hodet. Da mine bilder kom rynket jeg litt på nesen. Mitt masterpiece var 10×10 cm for stort, jeg fikk to forskjellige versoner av et bildepar og så fikk jeg en ekstralitt mindre kopi av et annet bilde. Dette forsto jeg ikke helt, men det var ikke så viktig for jeg fikk jo alt jeg skulle ha m.m. Det eneste som irriterer meg er mitt masterpiece. Det var 60×40 cm da jeg bestilte, men da det kom var det 70×50 cm. Altså jeg liker at bildet mitt er stort, men da passer det ikke med de andre som er 40 cm i lengden. Jeg har nå endelig fått kuttet og limt slik at alle bildene er på foamboard så nå gjennstår det bare å henge de opp. Jeg skal straks gå opp og se og jeg gruer meg til å se det store bildet i forhold til resten. Huff. Håper utstillingen blir bra.

Dette innlegget ble publisert i Skole, Vår og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

