Termos

Termos er en av de bedre oppfinnelsene her i verden. Jeg skal straks på studiereise til Færøyene og vi har minst en gang hver dag blitt fortalt hvor viktig der er at vi husker å ta med en termos. Jeg kjenner at jeg nesten ikke greier å tenke på annet enn termos for tiden. Det er alt vi snakker om i timen, ved maten, i søvne osv. Derfor vil jeg her utrykke min hyllest til termoseksperten jeg kall far som har skaffet en førsteklasses termos til meg.

termos

Cudos til Daniel for den fantastiske posteren

Vi reiser natt til lørdag og jeg tror det blir en reise jeg sent vil glemme.

Dette innlegget ble publisert i Randomness, Reise, Skole og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

