Adjø

Siste dagen på Nordiska Folkehøyskolen.

Etter vi hadde hatt avsluttning og gråtende taler i bunkern (klasserommet) vår kom min far for å hjelpe meg med flyttelasset. Etter å ha stappet bilen full gikk vi ned til der Færøy-utstillingen henger slik at min far i alle fall fikk sett en av utstillingene mine. I den samme gangen henger bilder av alle klassene. Slik ser vårt ut:

Foto: Per Hanstorp

Foto: Per Hanstorp

Vi stoppet opp og tittet på det og det fikk meg til å tenke. Jeg synes vi ser ut som helt andre mennesker. Mennesker jeg ikke kjenner. Jeg tenkte også på følelsene jeg hadde da, på hvem jeg var. Jeg kjenner meg nesten ikke igjen. Så mye har skjedd og jeg er så lykkelig over å ikke være den personen lenger. Selvom det kun har vært i underkant av et halvt år har dette terminet virkelig forandret livet mitt på mange måter. Det har i alle fall forandret meg. Det er vel litt klisjè, men det er fortsatt i veldig stor grad sant.

Nå ser vi slik ut: (bare med fler elver selvsagt)

Foto: Daniel Lundkvist

Foto: Daniel Lundkvist

For en helt fantastisk gjeng! Tusen takk for alt dere har gitt meg og for at jeg har fått vært del av denne masseutviklingen vi har hatt sammen. Dette kommer jeg sent til å glemme.

Dette innlegget ble publisert i Skole og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

