The bitch is back.

I natt drømte jeg veldig mye. Jeg drømte veldig ubehagelige drømmer. Jeg debriefet alt som har skjedd i det siste og da kan du jo tenkte deg hvordan jeg har det i akkurat dette sekund. Men jeg har allikevel tenkt å forklare. Jeg er sliten og jeg er sur. Eller egentlig ikke sur, bare ordentlig pissed off og for sliten til å være hyggelig eller høflig. For, hva faen?!

Jeg respektere ingen som ikke har respekt for meg. Når noen går over streken så jævelig mange ganger er det ikke greit. Jeg gjenntar IKKE GREIT. Jeg gidder faen ikke mer. Så følg nøye med nå: Jeg orker på _ingen_ måte å være høfflig lenger. Jeg er ærlig og jeg driter i om det går utover deg.

Nå ble det litt ranting her, men det får gå. Om du omgår meg med gjevne mellomrom (eller leser bloggen min) så belag deg på en uhøfflig, ærlig og jævlig krass verson av meg fremover. For vet du hva? Nok er nok. Nei er nei. Jeg gidder faen ikke mer.

Dette innlegget ble publisert i Mindset, Ranting og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til The bitch is back.

  1. eliselystad sier:

    Good for you! Stå opp for deg selv, det fortjener du. Bare pass på at det ikke tipper over. Det finnes noe som å si ifra for mye eller være for negativ. Det er ikke kult for andre, men aller mest blir det ikke kult for deg. Been there, done that. Jeg ble sliten i hodet av det. Pass på at du er en person du trives med å være. Og fortsett å kick ass!❤

Legg igjen en kommentar

