Ensomhet..

..handler ikke om å være fysisk alene. Derfor kan jeg føle meg ensom i hvilken situasjon som helst. Når jeg blir satt for meg selv har jeg bare tankene mine som selskap. Det er ikke alltid like hyggelig. Tankene mine har veldig mange forskjellige roller, men i dag spiller de den litt irriterende tanta som alltid skal påpeke hvor kjipt du har det, hvor dårlig du gjør alt, hvor ensom du er og alt du egentlig burde ha gjort.

Uncool bro

Dette innlegget ble publisert i Mindset og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

