Festival!

I et siste har jeg snakket en del om spontanitet og at jeg tror det er sunt. Så nå skal jeg da også leve opp til det. På mandag bestemte jeg meg og i dag bestilte jeg billettene. Av alle ting skal jeg på Roskilde. Jadda…

Det blir nok sikker dødsfett, men det er ikke særlig typisk meg. Jeg går skjeldent til store konserter og er fan av hyggelige, rolige konserter, med ikke for mye kaos. Da virker kanskje ikke Roskilde som det beste alternativet for meg, men fuck it.

Jeg tor Roskilde blir en anderledes, men bra opplevelse og dessuten så gleder jeg meg veldig til å se Kvelertak, Kraftwærk og Karpe Diem. Hvorfor jeg valgte Roskilde var mer pga menneskene som kommer til å være der og fordi jeg vil vekk fra Oslo. Jeg liker Oslo, men det tar bare litt tid å bli vandt til å være tilbake igjen. Jeg har vært veldig nære på å ta på meg for mye ansvar igjen og har da lagd en plan om å gjøre det umulig for meg. Om jeg er i et annet land greier jeg vel å slutte å arrangere ting (forhåpentligvis).

Kontroll-freak som jeg er så har jeg en bra plan og jeg er positivt innstilt. Det er vel alt jeg trenger. Wohoo!

SavedPicture-2013627142133.jpg

Dette innlegget ble publisert i Happy hour og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Festival!

  1. Frida sier:

    Whoooop!! da møtes vi😀

  2. eliselystad sier:

    Ååååå! Så kult😀 Kos deg masse omg. Men forbered deg dagsfylla all day everyday, og nyt slitenheten når du kommer hjem😀

Legg igjen en kommentar

