(ingen tittel)

Dette skrev jeg på bussen på vei hjem på fredag:

Akkurat nå er jeg lykkelig. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg tror egentlig ikke på lykke, kun små snev, sekunder av lykke som du opplever her og der. Lykke er ikke noe du har. Den besøker deg innimellom og det er alltid sykt koselig når den kommer innom. Som for eksempel akkurat nå. Jeg sitter på bussen på vei hjem etter å ha sett mennesker som står meg veldig nær hjertet, men ikke sett på ett eller fler år. Ja, det er uvandt. Alt dette er uvandt, med ny skole, nye folk, skole i det hele tatt. Det er rart, men fint på samme tid. Jeg føler meg forvirret og i uvandt terreng, men at det kanskje går bra allikevel fordi det finnes sånne bra mennesker.

Du vet når du ser en gjeng ungdommer eller det er en tenåringsfest i naboleiligheten og  kan bli ganske irritert og fordomsfull. Ikke minst blir jeg det! Men jeg har glemt alle de fantastiske folka jeg en gang kjente og ikke minst hvem jeg er. Nå gleder jeg meg  til å friske opp gamle og lage nye minner. Høst – bring it on!

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Høst, Randomness, Skole og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

