Myndig

På mandag ble jeg 18 år. På mandag var det også valgdag. Det var ganske tøft. bilde (3)

Pga valgdagen hadde jeg fri og det ble rett og slett en virkelig perfekt dag. Jeg er så fornøyd med å få ta del i demokratiet. Det var rett og slett kjempegøy! (selvom valget ikke gikk så bra) Jeg er Democrazy! Ila bursdagen min fikk jeg både spist fin mat på Bristol med pappa og bror og fantastisk mat på Tranchér, med dessert på Nighthawk Diner, sammen med mamma og bror. Mellom disse to fantastiske måltidene gikk jeg og bror rundt og shoppet og gjorde hyggelige ting. Det var rett og slett en utrolig hyggelig dag.

Annet en den fine feiringen har jeg ikke merket forskjell. Jeg ble ikke mer moden over natten. Hva i alle dager er dette??? Jeg var sikker på at jeg nå kom til å være fullstendig voksen. Hvor er min levle up og nye skillpoints? Jeg føler meg helt lik som på søndag. Likevel har jeg altså fått en hel masse nye rettigheter og mer ansvar. Hva er forskjellig fra søndag til mandag? Hvordan forandret jeg meg slik at jeg fortjente disse rettighetene på mandag, men ikke på søndag. Dette er en noe merksnodig situasjon, men hey, jeg er 18..weee…bilde (4) bilde (2) bilde (1)

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Mindset og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Myndig

  1. Benedikte sier:

    Voksen, kjære Tyra, er en tilstand som sniker seg innpå deg, uten at du egentlig merker det. Så begynner man å lure på: Disse voksengreiene, hva var det som skulle være så kult med det?

    Hilsen Bikke.
    (visst nok voksen)

  2. Tilbaketråkk: Grow up | Moving to Denmark

Legg igjen en kommentar

