Flytting!

Om du ikke har fått det med deg:

Mine Damer og Herrer! Undertegnede flytter.. til DANMARK!!! *everyone cheers*

Denne erfaringen vil jeg dele med dere alle på min nye internasjonale blogg! Det vil si at jeg kommer til å ha meget lite aktivitet her inne. Ja ja, ikke at jeg har vært superaktiv i det siste uansett. Nevertheless, see you on the other side!

tyra-13

Dette innlegget ble publisert i Happy hour, Reise og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

